[linux-baslangic] 2.4.20 kernel

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 11 May 2003 - 20:05:39 EEST

    Selamlar
    Redhat 7.3 =FCzerine kernel 2.4.20 derledim. 13 g=FCn sorunsuz calisan =
    bilgisayar birden 3 dk da bir donarak kilitlenmeye basladi. Herhangi bir =
    hata mesaji yok loglar tertemiz direk olarak login ekraninda makine =
    donup kaliyor. Eski kernele (2.4.18-18.7) dondum ve herhangi bir sorun =
    yok. Kernelde bazi iptables patchleri haric herhangi bir patch yoktu. =
    2.4.20 kernelle boyle bir sorun yasayan oldumu sebep ne olabilir?