[linux-baslangic] Re: oyun

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Fri 09 May 2003 - 00:53:54 EEST

    Ilker bey selam,=20

    vice'i indirdim ve kurdum. Hatta 5-6 tane boulder dash oyunu da buldum.
    (d64 uzantili)

    tek sorun, joystick emulasyonu olarak cursor keylerini kullanamamak gibi
    gozukuyor. harf tuslari ve numpad secenegi var; ama ben ikisine de
    alisamadim.

    joystick olacakti bir yerlerde, dogrudan kullanabilir miyim linuxta,
    yoksa bi library falan kurmam gerekir mi?

    Tesekkurler..

    On Thu, 2003-05-01 at 18:42, ILKER FICICILAR wrote:=20
> [...]
    > ... http://ekitap.2y.net/ftp.php . E-Kitap Dizini
    > ... http://ilkerf.tripod.com/teknik/ . Linux & Bilgi
    > ... http://ekitap.kolayweb.com/ . Palm icin E-kitap
    > ... http://mezopotamya.tripod.com/ . Arkeoloji
    > ... http://nukleer.findhere.org/ . Nukleer Enerji
    > ... http://ilkerf.tripod.com/cbm.html . C64/C128
    >=20
    >=20
    > Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmis=
    tir.
    > This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using=
     Vexira AV.
    > Is Net'in en ucuz saatlik kullanim paketi Teneffus.Net'i ve en ucuz sinir=
    siz erisim paketi Taksitli Ekonet'i duymus muydunuz?