[linux-baslangic] html - php editörü

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Fri 09 May 2003 - 00:32:05 EEST

    Selam,

    html yazmak icin mozilla composer, quanta ve bluefish'e kisaca goz
    gezdirdim. Sanirim tek wysiwyg edit=F6r mozilla composer. Onun disinda
    quanta gayet basarili; ancak bluefish'i kullanisli bulmadim.

    mozilla composer'da ise php dosyalari edit etmenize izin vermiyor.

    sizlerin tercih ettigi edit=F6rleri kisa gerekceleriyle ogrenmek istedim.

    tesekkurler..