[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 22:49:01 EEST

    Thu, 8 May 2003 16:41:51 +0300 tarihinde Mert Derman
    <Mert.Derman@isbank.com.tr> soyle yazdi:

    MD> paylastirmak, k=FC=E7=FCk = networklerde sistemin devamini saglamak,
    MD> firewall, internet, ve mail serverlara az da olsa h=FCkmedebilmek.. vs
    MD> vs.. hackerlik d=FCzeyi degil belki ama orta d=FCzey bir network
    MD> adminlik isi i=E7in =F6nce basit olmasi gereken isleri hizla = yapmayi
    MD> =F6grenmek gerekiyor. konusmalarin basladigi noktada kastedilen
    MD> buydu.=20
    Senlige geldiginizi soylediniz, hakikaten sistem yoneticiligi konusunda
    orta duzeyde hic seminer bulamadiniz mi?

    Hemen her internet servisi anlatildi da. Cok mu ust duzey idi?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694