[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Mert Derman (Mert.Derman@isbank.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 16:41:51 EEST

    sorun zaten son kullanicilik degil. evet dediginiz gibi windowstaki =
    herseyi
    aynen yapabiliyorsunuz. ama istenilen sey (isteyenlerin (end user =
    olanlarin
    degil) windowsta yapabildikleri) gibi doanim degisikliklerini kolayca =
    ve
    hizla yapabilmek, internet erisimlerini paylastirmak, k=FC=E7=FCk =
    networklerde
    sistemin devamini saglamak, firewall, internet, ve mail serverlara az =
    da
    olsa h=FCkmedebilmek.. vs vs.. hackerlik d=FCzeyi degil belki ama orta =
    d=FCzey bir
    network adminlik isi i=E7in =F6nce basit olmasi gereken isleri hizla =
    yapmayi
    =F6grenmek gerekiyor. konusmalarin basladigi noktada kastedilen buydu.=20