[linux-baslangic] Re: apache de php

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 16:41:26 EEST

    > arkadaslar son saatlerdir ugrasiyorum ancak bu apachede bi turlu php tanimi
    > yapamadim, kurulu apachenin uzerine yenisini kurmak istiyorum bana C
    > compailer yok diyo bu nedir ben bu isi nasil halledebilirim???

     Merhabalar,

     Apache'yi daha once rpm'sinden kurdu iseniz, ve simdi kaynak kodundan yenisini kurmak istiyor ve compiler yok hatasi aliyorsaniz muhtemelen sisteminizde (sisteminizi belirtseymissiniz keske Redhat? Slackware?) GCC (GNU Compiler Collection) kurulu degildir.

     Once,

     ]# rpm -qa | grep gcc

     ile sisteminizde gcc olup olmadigindan emin olun. Eger yoksa ilk once kurulum CD'nizden bagimliliklari ile beraber GCC kurmaniz gerekir.

     Daha sonra apache+php konusunda tekrar yardim edebilirim.

     Saygilarimla,
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr
     http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/