[linux-baslangic] Linux'ta GPRS Qzerinden?= internet..

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 17:01:38 EEST

     Merhabalar,

     Bir ogrenci sordu bana, ben de bilemedim. Sorarim listeye ogrenip soylerim dedim.

     Linux ile GPRS telefonu uzerinden internete baglanmis arkadaslar bu konuda bilgi verebilir ya da kaynak gosterebilirlerse cok sevinirim (hatta bu konuda ufak bir belge bile yazilabilir, zira GPRS sudan ucuz olmus sanirim).

     Selamlar,
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr

     Not: Su anda internetim kesik oldugundan belgeler.org'a bakamiyorum, eger orda var ise ve ben de pot kirdi isem affedin. Simdi mailimi sunucumun kuyruguna en kisa zamanda size gelmesi dilekleri ile gonderiyorum..