[linux-baslangic] Re: apache de php

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Fri 09 May 2003 - 00:58:51 EEST

    Deneyimli degilim, ama apache-php-mysql konfigurasyonunu tahmin
    ettigimden cok daha kolay kurup calisir hale getirdim. Sizin yapmakta
    oldugunuz gibi koddan derlemem gerekmedi, suse 8.1 cd'lerinden rpm
    olarak kurdum ve kayra otaner'in php-mysql kitabinda yazan birkac satir
    ayarla php'nin calismasini sagladim.

    Neyse, siz hangi dagitimi kullaniyorsunuz bilmiyorum ama, sorunun
    detaylarindan bahsederseniz belki yardimci olabilirim.