[linux-baslangic] Re: apache de php

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 16:09:44 EEST

    PHP den anlamam ama C Compiler dediği şey "C Programlama Dili Derleyicisi". genellikle Linux içinde gcc derleyicisi bulunmakta(dağıtıma göre değişir). bu olmadan C programlarını derleyip makina diline çeviremezsin.(veya bu işi yapacak başka bir derleyici olmadan.) saygılarımlaYalçın Kolukısa
    Mehmet Tirgil <tirgil@iletisim.com.tr> wrote:fazla anlamiyorum ama ayni sorun bir programi kurmaya çalisirken bana da
    oldu. yani c compiler. red hot var bende. add/remove programlardan developer
    bölümünden c, delphi filan compiler kurdum. gcc denilen bisi vardi orada. o
    zaman bu hatayi almadim...