[linux-baslangic] Re: sorular

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:19:38 EEST

    Thu, 8 May 2003 13:41:43 +0300 tarihinde
    Uğur YAPAR <uguryapar@celiknet.com>' in yazdıkları:

    > Selamlar,

    selam

    > 1. Pc-net Ocak 2003 sayisinin Mandrake 9.0 Cd sinden (tek cd)
    > Mandrakeyi kurdum. Modemimi kurmaya çalıştığımda pciutils gerekli gibi
    > bir mesaj alıyorum, pciutils i internetten indirdim(9.1 inki), onu
    > kurmaya çalışırken de GLIBC..... (?) gerekli gibi bir hata verdi :(
    > Modemimi (HCF Conexant Winmodem) kurabilmek için hangi dosyaları
    > indirmem gerektigini nasıl bulurum?

    ewt kütüphanelerin değişmesinden dolayı mandrak 9.1 için olan bir
    programı yükleyemezsiniz, http://rpmfind.net ten pciutils diye
    aratırsanız çeşitli dağıtımlar için değişik versiyonlarını
    göreceksiniz.. mandrak 9.0 için olan paketi seçin mandrake cooker
    paketleri tavsiye edilmez çünkü bunlar geliştirme amaçlı ve mandrake nin
    bir sonraki versiyonunda yer alması muhtemel paketlerdir başınıza
    gelen tekrarlanır.

    > 2. Acilista bazı HDD bolumlerini yanlıs mount ediyor, nasil mudahele
    > debilirim? rc.local de dogrusunu giriyorum fakat oncesine mudahele
    > edebilecegim bir yer olmali?

    /etc/fstab dosyası.. manpages paketini kurmuşsanız "man fstab" komutuyla
    oldukça ayrıntılı yardım alabilirsiniz..

    > 3. KDE yi ilk kurdugum ayarlarina nasil geri getirebilirim?

    ev dizininzdeki .kde/ dizinini silerek.

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618