[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: turgut yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 13:15:17 EEST

    doruk hocam

    ben yapilanlarin , emeklerin uzaginda degilim. sadece bir durum
    degerlendirmesi yapmak icin yazdim. enduser tarifini ve profilini cikarmak
    icin.
    yoksa sizlere birsey yuklemek icin degil.

    bu ise bastan gonul koyanlarin sistemi ile , yeni katilanlarin ayni
    olmadigini anlatmakti kasdim.

    basaramadigima gore ozur dilerim.

    sevgiyle