[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: turgut yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 11:13:30 EEST

    sayin mert bey

    egitim ve ogrenimde sorunlar linux ile basliyor.

    ilk ogrenenler , kartlarin hangi chip setinden oldugunu ,ustunde yazan model
    numarasinin bilinmesinin onemini hala unutmus degillerdir. yoksa hicbirseyi
    linux a tanitamazdiniz. bunun sebebide uretici firmalar=FDn windowsa acik o=
    lan
    gerekli dokumanlarini linuxa acmamalarindan kaynaklaniyordu.

    turkiyedeki bu isi bilenler hep ilk nesildir. burda cevap verenlerde
    (cogunlukla) . yani bu isi soke soke =F6grenmislerdir.

    yeni =F6grenenlerde , windows ta oldugu gibi. birilerinin g=F6stermesi ile
    bilgisayar=FD =F6grenmislerdir.

    bana gore ana sorun. linuxu ilkogrenen ve burda bize destek olan kisilerin ,
    bizlerle barismasi ve kolaycilik diye nitelendirdikleri . etkilesimli egitim
    / ogretim sisteminin bizim icin daha iyi oldugunu kabul etmeleri.

    biz ne hacker olma nede dummy kullanici olma deyiminin arasinda bulunan
    kisileriz. biz en iyi kurs gibi birilerinin anlatmasi ile daha iyi anlayan
    bir 2. nesil linux kullanicilariyiz.
    bunu anladiklarinda bir cigir acilacagini umar=FDm gorurler. umarim bu iyi
    niyetli insanlar. bizim bildigimiz sistemde daha iyi =F6grenmemizin mumkun
    olacag=FDn=FD ve boylece linuxun gercek manada enduser (son kullanici)
    profilinin ortaya c=FDkacagini gorurler.

    sevgiyle