[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 12:23:07 EEST

    Thu, 8 May 2003 11:13:30 +0300 tarihinde "turgut yazlak" <tyazlak@enka.com>
    soyle yazdi:

    TY> bana gore ana sorun. linuxu ilkogrenen ve burda bize destek olan
    TY> kisilerin , bizlerle barismasi ve kolaycilik diye nitelendirdikleri .
    TY> etkilesimli egitim/ ogretim sisteminin bizim icin daha iyi oldugunu
    TY> kabul etmeleri.
    Biraz haksizlik etmiyor musunuz?

    Daha birkac gun once biten II. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'nde 80'in
    uzerinde farkli konuda teknik seminer verildi. Tartisma oturumlari
    oldu. Bircok sehirden 50'nin uzerinde konusmaci gelerek etkinlige katilan
    insanlara her yonuyle linux'u anlatti. Kurulan internet cafe'de birebir
    makina basinda insanlara linux gosterildi.

    Sizce yeterince etkilesimli degil miydi?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694