[linux-baslangic] Re: Bazı problemler

---------

From: ArGe@karesoft.com
Date: Thu 08 May 2003 - 07:49:54 EEST

    Merhaba
    Öncelikle cevaplar için teşekkürler. Şimdi açıklamalar.

    1. Mailleri okuyamıyorum derken başkalarının gönderdiği maillerden
    bahsetmiştim. Kendi maillerimi Türkçe yazdığımda gruptan geri geldiğinde
    Türkçe çalışıyor. Ama başkalarının maillerinde problemler söz konusu,
    sanırım yanlış anlattım.

    2. Modem için sözünü ettiğiniz adreste Mandrake için i586 dosyaları var.
    Source dosyalarından hsflinmodem-5.03.27lnxtbeta03042700-1.src.rpm ve
    http://www.linuxant.com/drivers/hsf/archive/hsflinmodem-5.03.27lnxtbeta03042700/hsflinmodem-5.03.27lnxtbeta03042700.tar.gz
    diye dosyalar var ama beta olduğu için yüklemeyi denemedim. Ne dersiniz ?

    3. Java kurulumunu deneyeceğim.

    4. Linux'ta acemiyiz ama sistem kullanımında değil, elbetteki ses kartının
    çalışmadığını anlayabiliyorum :)... Playerları çalıştırdığımda ses kartının
    tanımlı olmadığına dair uyarı veriyor. Ayrıca ses çalıcısı, kayıt aracı gibi
    bölümlerde ayar yapamıyorum.

    5. Güvenlik seviyesini kurulumda standart seçtim, parola sadece rakamlardan
    oluşuyor. Root kullanıcısının Password'ünü değiştirebilmem için root
    kullanıcısı olarak oturum açmam gerekmez mi ?

    6. Dial up bağlantı için verdiğiniz alternatifleri deneyeceğim.

    Çok teşekkür ederim,

    A.Oğuz GÜLAY