[linux-baslangic] Re: sanal sunucu

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 08:13:41 EEST

    08 May 2003 00:28:48 +0300 tarihinde oguzeren <oguze@turk.net> soyle yazdi:

    > Suse 8.1'de apache kurdum; duzgun calisiyor. http://linux.local adresini
    > yazinca, httpd.conf'da DocumentRoot olarak tanimli olan
    > /srv/www/htdocs/index.html aciliyor.
    > Bir de sanal sunucu tanimi yaptim:
    > <VirtualHost 127.0.0.1>
    > DocumentRoot /srv/home
    > ServerName oguz.local
    > </VirtualHost>
    > Ancak http://oguz.local adrsi ile /srv/home dizinine gidecegine;
    > "www.oguz.local could not be found" gibi bir hata aliyorum.
    kullandiginiz dns sunucuda da tanim yapmaniz gerekiyor. kullanici
    tanimladiginiz alan adina baglanmaya calistiginda, kullanilan program
    /etc/resolv.conf dosyasinda tanimli olan dns sunucudan alan adinin ip
    adresi olarak karsiligina bakmaya calisir.

    eger deneme amacli ise /etc/hosts dosyasina tanim yaparsaniz da isinizi
    gorecektir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694