[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Wed 07 May 2003 - 10:49:19 EEST

    Selamlar,
    Bir kaç yıldır bu listenin üyesiyim kimsenin listeden atıldığını
    hatırlamıyorum. Bu konuda rahat olabilirsiniz.
    Ama linux listesinde windovz'un emeğine saygıdan bahsetmek listeden atılmaktan
    başka tehlikeler taşıyor bence; ciddiye alınmamak gibi.

    Emeğe sayğı konusundaki hassasiyetinizi üyesi olduğunuz windovz listelerinde
    linux için de gösterdiğinizi umarım.

    iyi çalışmalar
    Necdet Yücel