[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 07 May 2003 - 09:35:35 EEST

    sevgili juan pablo m0nt0y4 montoyainsider@yahoo.com e-mailinizde belirtmiş oldugunuz emege saygı kısmına hak vermemek mümkün degil. İnsanların ne tür bir işletim sistemi kullanacagı da tamamen kendi tercihleridir. Kimi Linux aşıgı olabilir kimi de Windows veya her hangi başka bir sey. ama "belki bu mesaj yüzünden atılacagım" kısmına katılmak imkansız. burası kimsenin ozel mülkiyeti degil, kimseyi de fikirlerini ifade etti diye atmazlar. umarım bu kısmı ben yanlış anlamışımdır. o kısmı farkılı bir anlamda kullanmışsınızdır. saygılarımla YALCIN KOLUKISA