[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Wed 07 May 2003 - 10:48:31 EEST

    selamlar...

    > bakın ben sadece emeğe saygılı olun dedim adamlar o kadar yapmış bi
    > internet connection sharing checkbox a tick koymakla çoğu iş

    e oradan buradan kodçalmak filanda oldukça emek gerektiren bir iş...
    bu arada check box koyuyorsun filan ama birden fazla bağlantıda işe
    yarıyor mu merak ettim??

    > halledlşio bu linux üzerinde 5 satır komuttan oluşuo ayrıca ben
    > windows hayrenı deilim linux a yeni başladım sadece düezeneye filan
    > aptal demeleri bana koyuyo biz burda clientlar kolaylık çeksin die
    > windows kuruoruz kimse linux bilmediği için bi sekretirin
    > bilgisayarına linux mı kurarsınız windows u mu bu kadar kullanıcı

    pek ala da linux kurulur... sonuçta sekreterin kullandığı sistemde derin
    bilgilere ihtiyacı yoktur... açar ofis programını yada ne kullanacaksa
    onu kullanır... hem en fazla 2 saat uğraşıp linux kurduğunda hem kurulum
    için harcadığın süre winblows a göre oldukça düşük olur, hemde 3-5 ay da
    bir yeniden kurman gerekmez, virüz derdin olma vs. vs.

    > kolaylığı olduğu için ben windowsu savundum siz de yok çok sıkıntı
    > çektim bööle oldu filan diosunuz yaa ben zaten geberiorum burda
    > windows 2000 advanced server 2-3 ayda bi çöküo ben napiim o kadar
    > kullanıcı restore et onu yap bunu yap kolay mnı sanıosunuz sadece
    > kullanımı kolay die windows kullanılıo hee ben bundan şikayetçimiyim
    > deilim ama lütfen birisi yaptığı zaman aptal demeyin sözüm ise sayın
    > Köylüye idi siz zaten aşırı linux hayranı bi insanısınız objectif
    > bakın bi beni anlarsınız ne demek istediğimi
    >
    > saygılar konu inşala anlaşılmıştır

    buraya kadar demek istediğinizi anmamış gibi yaparak size bir cevap
    yazmak istedim :)) biz anladıkta siz pek anlamadınız sanırım... dumb ın
    basit-yalın gibi manalara gelebileceğini unutmayın...

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618