[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: juan pablo m0nt0y4 (montoyainsider@yahoo.com)
Date: Tue 06 May 2003 - 22:55:15 EEST

    bakın ben sadece emeğe saygılı olun dedim adamlar o kadar yapmış bi internet connection sharing checkbox a tick koymakla çoğu iş halledlşio bu linux üzerinde 5 satır komuttan oluşuo ayrıca ben windows hayrenı deilim linux a yeni başladım sadece düezeneye filan aptal demeleri bana koyuyo biz burda clientlar kolaylık çeksin die windows kuruoruz kimse linux bilmediği için bi sekretirin bilgisayarına linux mı kurarsınız windows u mu bu kadar kullanıcı kolaylığı olduğu için ben windowsu savundum siz de yok çok sıkıntı çektim bööle oldu filan diosunuz yaa ben zaten geberiorum burda windows 2000 advanced server 2-3 ayda bi çöküo ben napiim o kadar kullanıcı restore et onu yap bunu yap kolay mnı sanıosunuz sadece kullanımı kolay die windows kullanılıo hee ben bundan şikayetçimiyim deilim ama lütfen birisi yaptığı zaman aptal demeyin sözüm ise sayın Köylüye idi siz zaten aşırı linux hayranı bi insanısınız objectif bakın bi beni anlarsınız ne demek istediğimi

    saygılar konu inşala anlaşılmıştır

    m0nt0y4