[linux-baslangic] Re: Xine vb. bir video player kurulumu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 11:23:59 EEST

    Cengizhan Kaptan wrote:
    > Selamlar herkese;
    >
    > Ben bir genel bilgi rica edecegim, Xine'in bundled yani ilgili tum
    > kutuphaneleri iceren bir rpm ya da kaynagi var mi? Cunku rpm'leri hep
    > baska lib'leri istiyor (aalib vb. gibi) onlari indirince onlar da
    > baskalarini... Gelecek Linux'da bu direkt geliyor ama ben bu tarz
    > seyleri kendim de kurmak istiyorum zira Redhat9 ya da Mandrake'de yok...
    > Bu tarz problemlerle nasil basa cikarim...
    >
    > Sevgiler/Saygilar...

    Mandrake de var. Dagitimla beraber geliyor ama default kurulmuyor.
    Yazilim yoneticisini acip gorunumu de alfabetik liste haline
    getirirseniz pek cok xine paketini ve dependency leri goreceksiniz.

      Daha guncel surumleri takip etmek icin plf.zarb.org dan mandrak erpm
    lerini indirip kullanabilirsiniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk