[linux-baslangic] Xine vb. bir video player kurulumu

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Mon 05 May 2003 - 20:21:17 EEST

    Selamlar herkese;

    Ben bir genel bilgi rica edecegim, Xine'in bundled yani ilgili tum
    kutuphaneleri iceren bir rpm ya da kaynagi var mi? Cunku rpm'leri hep
    baska lib'leri istiyor (aalib vb. gibi) onlari indirince onlar da
    baskalarini... Gelecek Linux'da bu direkt geliyor ama ben bu tarz
    seyleri kendim de kurmak istiyorum zira Redhat9 ya da Mandrake'de yok...
    Bu tarz problemlerle nasil basa cikarim...

    Sevgiler/Saygilar...