[linux-baslangic] Re: .dat sorunu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 11:31:21 EEST

    nuri akar wrote:
    > selamlar. ben su an suse 8.1 kullaniyorum ve .dat uzantili filimleri ne xine nede mplayer `la seyredebilyorum.bu sorunu düzeltmem icin ne gibi bir ayar yapmam lazim.heralde bu filmleri linuxta seyretmem icin bir yöntem vardir.tavsiyelerinizi bekilyiorum.iyi calismalar..
    > The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.

      .dat uzantisi vcd icerisinden cikiyorsa, bildigimiz siradan mpeg dir.
    xine da ayarlar icerisinde mpeg le ilgili uzantilarin yanina dat
    eklerseniz calistirabilirsiniz, mplayer da bir ayar yapmadan dosya secme
    bolumunde butun dosyalari goster secenegini scerek dosyayi sectiginizde
    calisir.

      Sadece dat degil, basak fomratlarda sorun varsa, ekran ve ses
    ayarlarinizi kontrol edin.

      Saygilar,
      Onur Kucuk