[linux-baslangic] Re: Startup'da GNOME File Manager açılışı

---------

From: orkun (temiz@deprem.gov.tr)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 15:07:28 EET

    Enver ALTIN wrote:

    >Merhaba,

    >3 Altin Enver kuralindan ikisini ihlal etmissiniz :))
    >
    >1. Sisteminizi root kullanmayin. Kendinize bir kullanici hesabi
    >olusturup sadece gerekli oldugu durumlarda, "su -" komutu ile, bir
    >terminal emulatorunden (ornegin xterm, Gnome Terminal) root olun.
    >2. RedHat kullanmayin. Birseyler ogrenmek istiyorsaniz dogru secim
    >olmayabilir.
    >3. KDE kullanmayin.
    >
    >[3. kuralin nedenleri konusunda bir tartisma istemiyorum :)]
    >
    >Sisteminizi root kullanmadiginiz surece, nautilus bu uyariyi vermeyecek
> [...]
    merhaba

    RH kullanmayın demeniz cok onemli. Mutlaka detaylandirilmasi gerekir.

    Ben de RH 8 kullanıyorum. Acikcasi anlamadigim yavaslamalar ve
    kitlenmeler olabiliyor. RH in gunahini aliyor da olabilirim. Belki ben
    kurulumu iyi yapamadim. Ancak daha geri bir bilgisayar da slackware
    kurdum; sanki daha hizli gibi geldi.

    Bu konuda benchmarklar veya testler varmi. Duruma gore sistemimi
    degistirmeyi
    dusunecegim.

    Bu durumda KDE ile ilgili olarak, kural geregi (No:3), benzer kitlenme
    ve yavaslamalarin nedenini soramiyorum ;-)

    --
    Ahmet