[linux-baslangic] Re: Startup'da GNOME File Manager açılışı

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 12:58:55 EET

    Pazartesi 17 Mart 2003 15:07 sularında, orkun şunları yazmıştı:
    > Ben de RH 8 kullanıyorum. Acikcasi anlamadigim yavaslamalar ve
    > kitlenmeler olabiliyor. RH in gunahini aliyor da olabilirim. Belki ben
    > kurulumu iyi yapamadim. Ancak daha geri bir bilgisayar da slackware
    > kurdum; sanki daha hizli gibi geldi.
    >
    > Bu konuda benchmarklar veya testler varmi. Duruma gore sistemimi
    > degistirmeyi
    > dusunecegim.
    >
    > Bu durumda KDE ile ilgili olarak, kural geregi (No:3), benzer kitlenme
    > ve yavaslamalarin nedenini soramiyorum ;-)

    Bence yavaşlamanın nedeni cron, tripware gibi artalanda çalışıp sistemi
    denetleyen uygulamalar. Bir ev kullanıcısıysanız bunları hatta kullanmadığınız
    tüm artalan süreçlerini kapatın.
    Performans oldukça artıyor. Ben çalışırken cron'un birşeyleri denetlemesine
    zırt pırt eposta atmasına, her açılışta epostanız var gibi iletiler almaya
    şahsen katlanamıyorum. Sistemimi ben kontrol edebilirim.

    Esen kalın,
    Nilgün