[linux-baslangic] Re: Startup'da GNOME File Manageraçılışı

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 14:52:16 EET

    Tekrar Merhaba,
    Linux'ta yeniyim. Bunu tekrarlamak istedim. Yani henüz hangi versiyonu
    kullanıp kullanamayacağıma karar veremeyecek kadar. Bir öneri
    üzerine RedHat'i kurdum. Benim arastirmama gore hakkinda kitap olan (her ne
    kadar kitap bana pek yardimci olamasa da) tek sürümdü. Her neyse! Root
    olarak bağlanmamın nedeni de internet bağlantım.
    Ağdaki bir makina (win2000 pro) üzerinden bağlanıyorum
    internete. Onda da firewall var. Aradaki iletisimi bir iskenceye
    donusturuyor bu. İki makina Dynamic IP kullandığı için
    linuxu her açtığımda ip ayarlarını yenilemem
    gerektiriyor ki bunu da sadece root olarak yapabiliyorum (benim
    bildiğim kadarıyla).

    Tabii ki hangi sistemlerin kullanılabileceği konusundaki
    önerilerinize gerçekten ihtiyaç duyuyorum. (Bu aralar en çok Debian ismini
    duyuyorum ve "Acaba?..." diye içimden geçirmeye başladım.

    Evet root olarak bağlanmadığım zaman GNOME file manager
    çıkmıyor. Ama dediğim gibi o zaman da internet
    bağlantısı problemi çıkıyor falan.

    Herkese iyi çalışmalar...

    >From: Enver ALTIN <ealtin@casdb.com>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: Startup'da GNOME File Manageraçılışı
    >Date: 17 Mar 2003 14:24:29 +0200

    >Merhaba,

    >falan
    >Çöp
    >
    >3 Altin Enver kuralindan ikisini ihlal etmissiniz :))
    >
    >1. Sisteminizi root kullanmayin. Kendinize bir kullanici hesabi
    >olusturup sadece gerekli oldugu durumlarda, "su -" komutu ile, bir
    >terminal emulatorunden (ornegin xterm, Gnome Terminal) root olun.
> [...]

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.