[linux-baslangic] Re: performans ve xp

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 12:43:57 EEST

    bence de biraz yavaslatiyor. ama bu sorun yakinda giderilir umuyorum. benim
    kizimin bilgisayari celeron 500 gibi bisi ve mdk 9.1 var.

    cok cok yavas olacakti kiiiii grafik kartini gforce64(dogrumu yazdım?) yaptim.
    simdilik bir sikayeti yok.

    hatta divx izlerken bilem sorunsuz. sadece altyazida turkce karakterler
    gorunemiyor. bir ara konsuldu ama cozum geldimi bilmiyorum.

    dostlukla,
    abdullah

    Per 26 Haz 2003 09:25 tarihinde şunları yazmıştınız: