[linux-baslangic] Re: performans ve xp

---------

From: Erkan Balaban (admin@erkanbalaban.net)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 10:37:05 EEST

    Selamlar;

    Redhat'deki yavaşlık sorunu bende de var. Ancak yavaşlık programların
    başlatılmasında yaşanıyor. Programlar birkaç saniye sonra çalışmaları
    gerektiği akıllarına geliyor. :)) windows altında vmware kurdum. Sonra
    üzerine mandrake 9,1 kurdum denemek amaçlı. Aynı performans sorunları
    onda olmadı. Celeron 1000 kullanıyorum.

    Merak ettiğim redhat 9,0'da gerçekten yavaşlık sorunumu mu var yoksa
    sadece bazı sistemlerde görülen bir olay mı?