[linux-baslangic] Re: linux dosya sistemi

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 12:28:58 EEST

    merhabalar,
    ben web programcılığı ile uğrasıyorum. kullandığım
    birçok program windows tabanlı ama linuxu da
    kullanmayı düşünüyorum. linux tecrübem sıfır! iki
    işletim sisteminde de çalışma yapacaımı tahmin
    ediyorum. o yüzden hem okuma hem de yazma işlemlerim
    olacak karşılıklı. ntfs ile sakat diyorsanız bütün
    diski fat32 olarak formatlasam linux ya da xp herhangi
    bir sorun çıkarır mı? işler nasıl gider? :) teşekkür
    ederim...