[linux-baslangic] Re: Qmail le destek bitti mi?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 10:12:27 EEST

    Tue, 24 Jun 2003 09:42:45 +0300 tarihinde "Ismet Sonmez"
    <isonmez@bsy.com.tr> soyle yazdi:

    IS> Daha yeni kurdum.Yazışmalardan sanki artık kod geliştirilmeyecek.
    IS> smtp,pop3,webmail negüzel olmuştu.Ne yapayım şimdi postfix mi kurmak
    IS> gerekiyor.
    qmail'in kendisi zaten yillardir gelistirilmiyor. en az 4-5 sene oldu. ama
    genelde ihtiyac olmadigi icin gelistirilmiyor. bu tarihten sonra smtp
    protokolunde yapilan smtp-auth ve benzeri degisiklikler de koda derleme
    asamasinda yamanarak yapiliyor.

    ancak qmail sistemini olusturan diger parcalar (vpopmail, courier-imap,
    qmailadmin, vb) inter7 firmasi tarafindan aktif olarak gelistiriliyor.
    www.inter7.com 'dan takip edebilirsiniz.

    sisteminiz uzerinde surekli degisiklikler yapip, yeni isler yapacaksaniz
    postfix daha uygun gibi. kurulduktan sonra ayarlarin degistirilmesi daha
    "arkadascil".

    eger ben bir kere kurayim, tas gibi saglam olsun - kimse yerinden
    kipirdatamasin (ben dahil ;-)) isterseniz qmail bir sistemi kurup unutmak
    icin bicilmis kaftan.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694