[linux-baslangic] Qmail le destek bitti mi?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 09:42:45 EEST

    Merhabalar,
    Daha yeni kurdum.Yazışmalardan sanki artık kod geliştirilmeyecek.
    smtp,pop3,webmail negüzel olmuştu.Ne yapayım şimdi postfix mi kurmak
    gerekiyor.
    Ama qmailden hala listelere mail atamıyorum.

    1 aylık bir testten sonra qmail pop3 internete açacağım.Gerimi döneyim.

    İyi Çalışmalar

    {
    Çırak : Apache nedir usta?
    Usta : İnsan ırkının geliştiği gezegende asil bir kabile?
    Çırak : Ya Anaconda?
    Usta : Para ve güç hırsında yine yok ettiğimiz muhteşem bir canlı?
    Yıl:2453
    Hayal Edin!!!!
    Birgün hepsi yok olacak..Ama isimleri asla!!!
    }

    Ismet Sonmez
    Bsy Bilgi Sistemleri
    Tel : 0090 224 255 77 47