[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 10:07:57 EEST

    24 Jun 2003 19:57:20 +0300 tarihinde Burak DAYIOGLU
    <burak.dayioglu@pro-g.com.tr> soyle yazdi:

    BD> Nilgun Hanim'in uslubu mu rahatsiz ediyor bilmiyorum ama bence
    BD> soylediklerinde haksiz degil. Linux'a bulasabilen bir virus iki yilda
    BD> bir tane ya cikar ya cikmaz. Linux desktop'ta calisan A/V'nin tek isi
    BD> MS-Windows viruslerini bulup temizlemektir. Boyle bakinca Nilgun
    BD> Hanim'in hic de haksiz olmadigini dusunuyorum.
    Bunlar da virus degil de internet servislerine bulasan solucan olur
    saniyorum. Masaustunde de internet servislerinin normalde calismiyor olmasi
    beklenir. O zaman o bile olmaz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694