[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 17:25:27 EEST

    Salı 24 Haziran 2003 16:44 sularında, Kemal M. Ergur şunları yazmıştı:

    > Kapansin ama dogru bilgilerle kapansin. RAV sadece linux uzerinde
    > calismiyor sizin dediginiz gibi. Linux'un disinda Windows, BSD
    > turevleri, Solaris, Novell ve Mac OS uzerinde de calisiyor.
    >
    > RAV'in m$ urunlerini korumak icin Linux'u kullandigini soylemek
    > maksadini fazlasi ile asan bir cumle. Eger bir kullanici RAV for Linux
    > Desktops urununu kullaniyorsa bunun m$ ile ne alakasi var?

    Konumuz posta sunucuları ve RAV olunca RAV ile kastedilen RAVantivirüstür.
    m$ ile alakası m$ ürünlerinin virüslerin oyun alanı olmasından ve virus koruyucularının
    m$ kullanıcılarını m$ viruslerinden korumasından kaynaklanıyor. :-)
    Ağınızda m$ ürünü kullanan yoksa bu yazılımlara gerek kalmaz.
    İş o boyutlara geldi ki, posta sunucuları, sırf posta virüslü diye
    postaları alıcısına ulaşmadan siler oldu. Önemli bir bilgi içeriyorsa
    noolacak. İşin boyutları kraldan çok kralcılık mertebesinde...
    İllallah yani...
    (Bilmeyenlere: Superonline RAV antivirüs kullanıyor ve gelen postalarımı virüs varsa siliyor)

    m$'ın kendisi virüs olmaya başladı!
    Belki de m$ bu durumu görüp kendisinin virüs olarak ilan edilmesini
    engellemek için o ürünü almıştır. Ben m$'ın yerinde olsam o ürünü yokederdim.
    Çünkü bu olay bütün posta sunucularına yayılırsa m$ ürünleri özgürlüğü
    kısıtlayan bir meta haline gelir, bundan da m$ olumlu etkilenmez.

    Esen kalın,
    Nilgün