[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 19:57:20 EEST

    On Tue, 2003-06-24 at 16:44, Kemal M. Ergur wrote:
    > RAV'in m$ urunlerini korumak icin Linux'u kullandigini soylemek
    > maksadini fazlasi ile asan bir cumle. Eger bir kullanici RAV for Linux
    > Desktops urununu kullaniyorsa bunun m$ ile ne alakasi var?

    Nilgun Hanim'in uslubu mu rahatsiz ediyor bilmiyorum ama bence
    soylediklerinde haksiz degil. Linux'a bulasabilen bir virus iki yilda
    bir tane ya cikar ya cikmaz. Linux desktop'ta calisan A/V'nin tek isi
    MS-Windows viruslerini bulup temizlemektir. Boyle bakinca Nilgun
    Hanim'in hic de haksiz olmadigini dusunuyorum.

    selamlar, iyi calismalar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.