[linux-baslangic] listeci için imap filter

---------

From: bARIs uNaL (unalbar@itu.edu.tr)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 17:15:45 EEST

    merhaba

    listeciden çok fazla mail geliyor.imap (server tarafında) bunları bir klasorde toplamanın yolu nedir?nasıl yapılır.ornek bir konfigrasyon dosyası nasıl olur?

    imap oldugu icin terminal erisimi de var account icin.calısma mantıgı ben kontrol edince mi(galiba degil), login olunca mı, hesapların bulundugu makina acilinca mi(aşagıdakini dusundugum icin bana bu mantikli geliyo ama hicbir kesin bilgim yok).

    unalbar@itu.edu.tr mail adresi benim linux mailboxum la ilişkilendirilmiş, ve bir de imap server kurularak kullanıcılıların bunlara imap protokolu kullanarak ulaşmaları saglanmış.(bir yanlışım yok dimi.dediğim gib bu konuda pek bilgim yok.)
    ayrıntılı bir cevap olursa çok sevinirim.