[linux-baslangic] Linux update [Slackware 8.1 -> 9.0] icin 3 soru

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 18:04:03 EEST

     Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

    > Sayin Enver Altin gibi ben de slackware 9.0 a gecmenizi oneririm.

    evet, galiba en dogrusu bu soyledigizi yapmak.

    ama;

    slackware 8.1'den 9.0'a gecmek [update] icin
    * oncelikle update oncesinde "/etc dizininin yedeklenmesi" onerilmis.

    eger bu dogru ise:

    1/ yedeklenecek olan sey: "/etc/" dizini altinda bulunan [/etc/altdizinler/...] midir; yoksa sadece "/etc/dokumanlar" mi yedeklenmeli

    2/ "/home/..." dizinleri de yedeklenmeli midir?

    3/ 'cp' komutunun altdizinler ile birlikte kopyalayabilmesi icin komut ne idi? [kde -> alt-f1 -> konsol altinda 'bash $' altinda komutlari yazarak calismaya gayret ediyorum ve 'cp --help' bilgileri icinde ben mi goremiyorum?]

    4/ kde icinden acilan 'konsol' ile ctrl-alt-f2 ile acilan konsol arasinda bir fark var midir?

    5/ linux versiyon update etmek icin/bir ust versiyona gecmek icin el altinda [linux.org.trdokuman var idi de ben mi atladim?

    6/ internete baglanma konusunda once "linux ile internete baglanmak"
    [ http://www.linux.org.tr/belgeler/kpp/index-8.htm ] belgesini iyice bir okusam iyi olacak; bunu atlamisim.

    7/ biraz cahilce sorular oldu galiba.. ozur..
    ama eskiden kalma "ya bir sey olursa" korkusundan tumden kurtulamadik galiba ..

    bilgi icin cok tesekkurler / iyi calismalar