[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 18:08:19 EEST

    On Mon, 2003-06-09 at 17:59, Cetin Baloglu wrote:
    > sanki tum linux camiası büyük bir yanılgı içindeymiş
    > gibi açık kapalı belli bir formatı tanıyıp çalabilen
    > bir programı büyük bir cehaletle dağıtımlarında yer
    > verirken (redhatinde 7.3'e kadar devam ettiği)
    > tek bilinçli ve özgür yazılım mantığına sahip dağıtımmış
    > gibi (glibc olayını hatırlarsınız)redhatin cahiliye dönemine son vermiş
    > zannı. Ticari kaygı derseniz kabul ama bunu
    > özgür yazılım ve linux felsefesine sığdırmaya kalkışmanız
    > bence doğru değil, zira bugune kadar bu konudaki çabalara
    > haksızlık etmiş olursunuz. O zaman diğer dağıtımların yaklaşımında büyük
> [...]
    RedHat'in Turk mantigiyla isleyen bakkal dukkani olmadigini, ozgur
    yazilim dunyasini olusturan onlarca yazilim gelistiricinin fikirlerinin
    bulundugunu ve bu tur kararlari bir yada iki kisinin vermedigini
    hatirlatmak istiyorum.

    mp3 patentine sahip kurulus (adini hatirlayamayarak affiniza
    siginiyorum) bu algoritmanin kullanimina daha esnek izinler saglamazsa
    bahsettiklerinizin gerceklesecegini sanmiyorum.

    Saygilar

    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) -		enver.altin@frontsite.com.tr
    Software developer, IT consultant
    frontsite Bilgi Teknolojisi A.S.	tel:  +90 212 222 68 42 - 63
    					fax:  +90 212 222 68 35
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part