[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 17:59:06 EEST

    devrim kardesim (beni taniyosun) sorun burada
    sanki tum linux camiası büyük bir yanılgı içindeymiş
    gibi açık kapalı belli bir formatı tanıyıp çalabilen
    bir programı büyük bir cehaletle dağıtımlarında yer
    verirken (redhatinde 7.3'e kadar devam ettiği)
    tek bilinçli ve özgür yazılım mantığına sahip dağıtımmış
    gibi (glibc olayını hatırlarsınız)redhatin cahiliye dönemine son vermiş
    zannı. Ticari kaygı derseniz kabul ama bunu
    özgür yazılım ve linux felsefesine sığdırmaya kalkışmanız
    bence doğru değil, zira bugune kadar bu konudaki çabalara
    haksızlık etmiş olursunuz. O zaman diğer dağıtımların yaklaşımında büyük
    bir hata var demiş olursunuz. Size söyliyim redhat ilerki sürümlerinde
    tekrar mp3'e destek verecek. Ve diğer dağıtımlar mp3'ü görmezden gelmeye
    başlamıyacaklar.