[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 17:39:01 EEST

    On Mon, 9 Jun 2003, Cetin Baloglu wrote:

    > diğer dağıtımlar meşrepsizmi yani. Nasıl olurda tek
    > bir dağıtımın tercihinden yola çıkarak genellersiniz
    > bu durumu.

    Neyi savundugunuzu sanirim cogu kisi gibi ben de anlamadim.

    Acik kaynak kodlu olmayan bir algoritmanin bir dagitimdan cikarilmis
    olmasi neden rahatsiz ediyor ki sizi? Nasil rahatsiz edebilir ki?

    Bence Red Hat'in yaptigi bir hareket gayet iyi ve digerleri de onu takip
    etmeliler. ogg sadece Linux uzerinde degil; Windos uzerinde de
    dinlenebilen bir format. Insanlari ogg'ye dogru suruklemek gerekli. Eger
    illaha RH kullanacagim diyorsaniz 15K'lik o paketi indiriniz. Yok, mp3
    daha onemnli diyorsaniz, diger dagitimlar sizi bekliyor.

    iyi calismalar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr