[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:22:06 EEST

    * Cetin Baloglu <baloglu@gmx.com.tr> [2003-06-09 16:36:18+0300]
    > [...] Redhat'in bu mp3 tak=FDnt=FDs=FDn=FD anlayamad=FDm. T=FCm i=FEletim=
     sistemleri
    > korkmadan destek verirken basit salak bi format=FD =E7alabilen programlar=
    =FD
    > k=FDrp=FDp i=FEe yaramaz hale getirmeleri =E7ok garip.(xmms mesela da=F0=
    =FDt=FDmda
    > vermeselermi=FE daha iyiymi=FE. )

    Redhat'in bu konuda butunuyle idealist bir yaklasimla hareket ettigini
    soyleyemem. Fakat aldiklari bu karar cok dogrudur. Bunun bile bir
    takinti oldugunu dusunuyorsaniz, camia'nin diger koselerinde sergilenen
    "takinti"lari anlamakta daha da zorlanabilirsiniz (`phpnuke'un sayfa
    basina zorunlu tuttugu Copyright footerlariyla Debian `main'den
    cikartilmasi gibi).

    Linux'u kullanmakla kalmayip, bunun bir mesrep konusu oldugunu da
    dikkate alarak, ozgur yazilim ve paylasim cevresinde yazilan ve
    cizilenleri de takip etmek dogru olacaktir.

    --
    roktas