[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 17:21:44 EEST

    Nasıl yani amerikada mp3 çalabilen yazılımları
    kurulum cd'sinde bulundurmak yasakmı anlamadım.
    Amerikada o 1 mb lik yazılımı bulunduran tek dağıtım
    redhatmi ? Eğer redhat ceza ödemişse bilmiyorum.
    windows beos(devam ediyorsa) sun sgi kendi cd'lerinde bu ürünleri
    destekleyen yazılımlar bulunduruyor, onlar ne durumda
    onlarda kaldıracakmı ?
    (mp3 sorunum yok)