[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:36:18 EEST

    consoledan çalışanlar için mpg123 mp3 için ideal .
    xine ise artık nerdeyse standart . Redhat'in bu
    mp3 takıntısını anlayamadım. Tüm işletim sistemleri
    korkmadan destek verirken basit salak bi formatı
    çalabilen programları kırpıp işe yaramaz hale getirmeleri
    çok garip.(xmms mesela dağıtımda vermeselermiş daha
    iyiymiş. )

    Çetin Baloğlu