[linux-baslangic] Re: mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 20:58:05 EEST

    Selam,

    Hımm, bu Mandrake'ye özgü bir durum olmalı.
    o zaman export etmelisiniz. Ben RH kullanırım ve bu yazdıklarım
    yeterli oluyor.

    Yani export LANG=tr_TR
    yine olmuyorsa bunu /etc/profile dosyanıza yazıp yeniden sisteme giriş yapın.
    Yine olmazsa, makinayı yeniden başlatmayı gerektirmeyecek bir işlem
    için makinayı yeniden başlatmanız gerekiyorsa, makinanıza RH kurun.

    Bir de konsol denince KDE'nin konsole'unda yapmadınız umarım.
    X'de iken ctrl+alt+F[1-6] ile konsola düşüp orada yapın.
    Bu işlemden X oturumu etkilenmez. KDE'den bakarsanız, birşey
    değişmeyecektir.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Perşembe 5 Haziran 2003 11:35 sularında, Abdullah Anar şunları yazmıştı: