[linux-baslangic] Re: mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 11:35:17 EEST

    merhaba,

    soylediginizi yaptim ama basarmadim. konsol modunda root oldum ve LANG=3D"t=
    r_TR"=20
    dedim entere bile bastim. sonra gerek konsol modda gerekse kde den dosyalar=
    a=20
    baktim. oylece mahsun birsekilde duruyorlar.=20

    yani beceremedim. ikinci soylediginizi de yaptim yine olmadi.=20

    isin kotusu bu dosyalari bir yere tasiyamadigimdan mandrekeyi bir kez daha=
    =20
    kuramiyorum.=20

    bir kez daha guncellesem faydasi olur mu acaba???

    dostlukla,
    abdullah

    =C7ar 04 Haz 2003 15:20 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: