[linux-baslangic] Re: mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 09:12:32 EEST

    merhaba,

    bu serfer oldu. konsol mod deyince KDE kullaniyor olmamdan dolayi hata=20
    yapmisim. halbuki gencligimde kde'mi vardi. hazir eldeki konsol diye onu=20
    kullanmisim. is yani. :))

    cok cok tesekkurler.

    bu listeyi seviyorum.=20

    dostlukla,
    abdullah

    Per 05 Haz 2003 20:58 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
> [...]
    bir i=FElem
    > i=E7in makinay=FD yeniden ba=FElatman=FDz gerekiyorsa, makinan=FDza RH ku=
    run.

    > Bir de konsol denince KDE'nin konsole'unda yapmad=FDn=FDz umar=FDm.
    > X'de iken ctrl+alt+F[1-6] ile konsola d=FC=FE=FCp orada yap=FDn.
    > Bu i=FElemden X oturumu etkilenmez. KDE'den bakarsan=FDz, bir=FEey
    > de=F0i=FEmeyecektir.
    >

    > Esen kal=FDn,
    > Nilg=FCn
    >
    > Per=FEembe 5 Haziran 2003 11:35 sular=FDnda, Abdullah Anar =FEunlar=FD ya=

    Dn=3DFDz: