[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Engin Öztürk (engin@enginozturk.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:37:56 EEST

    sevgili kaan ;

    serdar hoca sahiden onemli, birak konusacaksa konussun. burasi sevgi saygi
    cercevesinde yurur bende bir arkadasima karsi belki bu aksam agresif oldum
    ama sevgili serdar'i ytu.de dinleseydin ki belki dinledin ona yaklasimin
    daha nazik olurdu... ki o beni hic tanimaz ama iyi "üstattir.." yani saygi
    duyulacak insandir ve ne ogrenilirse kardir...

    kimse burda biseylere mecbur degil.. is gönül isi..

     ltf kirici olmadan..

    saygilar