[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:21:45 EEST

    gülüyorum sadece!!!
    bilgisayarındaki herseye sen ne kadar verdin acaba,
    söyler misin? ha, linux ücretsiz. eywallah. peki ya
    diğer seyler? donanım, yazılım! döküm istiyorum!
    tekrar söylüyorum ben bu gruptaki kimseye bir sey
    demedim. bizim bilmemne aklımız gibi cümleler kurarak
    popülistlik yapmayın!
    aklın bunu anlamayacak kadar da kıt değildir herhalde!

    --- Serdar Koylu <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:
    > Selamlar..
    >
    > Elbette..
    >
    > Ama parasini vermeyi unutmadin saniyorum. Sakin
    > olaki, hirsizlik yapmis
    > olma..
    >
    > Bizim bir modemi calistiramayacak kadar kit aklimiz,
    > Windows'a verecek kadar
    > bol paramiz olmadigindan kullanamiyoruz, ne yapalim
    > ?
    >
    > Saygi ve sevgiler..
    >
    > ---
    > linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci
> [...]
    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">