[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:45:07 EEST

    Selamlar,

    Mon, Jul 07, 2003 at 01:18:38PM -0700 , Kaan Ertürk :
    > bu sunucudaki bütün listelere atılan mesajlar toplum
    > ve dilbilgisi kurallarına tamamiyle uygun ise
    > elestirini kabul edecem, ama öyle olmadığı için
    > edemiyorum! hersey tam olur, ben gelir bozarım,
    > eywallah.. kabul ederim ama ortada öyle bir durum yok!

    Çok güzel, bu mantıkla Dünya üzerinde cinayet işlenmediği sürece adam
    öldürmeye devam edebilirsiniz.

    > ikincisi, o sahsın bana dedikleri sizce toplum önünde
    > denebilecek seyler miydi? reklam yapma, bilmeden
    > konusma tarzı ifadeler! yanlıs seyler...

    Sanırım buda "herkes konuşuyor, hoca beni görüyor" mantığı. Yanlış
    anlaşılmasın, öğretmen rolü üstelendiğim yok ama doğruyu, yanlışı ayırıp
    söyleyebilme yeteneğim var. Mektubumda yazdıklarım sizin sözleriniz
    üzerine olabilir. Benim gözüme bariz olarak batan sizin sözlerinizdi.
    Ama bir önceki mektubumda söylediğim gibi yazdıklarımızı herkes okuyor
    ve herkes kendine (doğru buluyorsa) pay çıkarıyordur, diye düşünüyorum.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin