[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:29:00 EEST

    bu kadar çok ilgini çektiyse yanıma gelip bir
    bakabilirsin ne yaptığıma :)
    gribeliceğim her türlü ayar menüsüne girdim,
    gerekenleri ayarladım ama bilmiyorum iste. dediğim
    gibi, LINUX'U YENİ YÜKLEDİM, HİÇBİR ŞEY BİLMİYORUM!!!
    bilmiyorsan windowsa geri dön gibi bir üslup da hos
    değil ayrıca.
    isi aptalca windows-linux tartısmasına getirmek hiç
    birimize yarar sağlamaz.
    dediğim gibi, bi laf ettik, kusur ettik... küçük bir
    bitkinlik ve sinirle söylediğim belki de aptal bir
    espriydi... bu kadar...

    --- Derya Sezen <funky@gsu.linux.org.tr> wrote:

    > windows'da dummy sekilde cihazlarınızı
    > tanıtabilirsiniz ama sonra kafayı
    > cizersiniz sorun durumunda cunku sizin
    > insiyatifinizde degildir olay.
    >
    > Linux'da, ozellikle Suse 8.2 gibi masaustu kullanımı
    > cok kolay bir
    > distribution'da tanıtamamış olmanız gerçekten çok
    > ilgimi çekti:) .
    > Yast2'ye göz atmanızı öneririm, oradaki terimler de
    > size yabancı
    > geliyorsa o zaman "son kullanıcı" için birebir ve
    > hata durumunda
    > reset'le kafayı yormadan işlerinize devam
> [...]
    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">