[linux-baslangic] Re: En uygun linux da??t?m?

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 19:35:39 EEST

    * Engin Öztürk <engin@enginozturk.com> [2003-07-07 20:24:48+0300]
    > cok pardon, eger salt devrime yazacaksanız ltf ozel mail atınız.

    Kusura bakmayin, kullandigim Mail programi list-reply yaparken otomatik
    olarak bu isteginizi yerine getiremiyor henuz :-) LKD listelerinde
    ingilizce alintilarla dolu bir yigin mail gozume ilisti, ozur fasli
    pesinen bildirilen bahse konu cevap biraz daha toleransli
    degerlendirilebilirdi.

    > ha 2,5 dk verip de tercume etmeyecekseniz bu listenin anlamı kalır
    > mı?.. gidip debian liste uye olalım olsun bitsin.. özür agresif hic
    > olmadım bana da cok ters ama %70 linux-baslangıc grubu icin beljkide
    > bir futbol macı anlatıyorsunuz üstadım.

    Listeye beklerim, <debian-user-turkish-request@lists.debian.org>'a
    subscribe konulu bir mail yeterli oluyor.

    Saygi ve sevgiler,

    --
    roktas