[linux-baslangic] Re: ( Linux Ba__lang__ç ) do__ru yer de__il mi?

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 16:47:29 EEST

      Selamlar

    On Thu, 21 Aug 2003 14:00:47 +0300
    Serdar KÖYLÜ <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:

    >Defalarca soyledim, gene soyluyorum. Linux Windows'tan zor degildir.

       Kesinlikle haklısınız. Zorluk zaten relatif bir kavramdır.

> [...]
    >hikayeleri. Alirsiniz Knoppix'i, Linux uyumlu donanima sahip olan
    >makineye koyarsiniz. Paldir kuldur, kurmadan, ugrasmadan her bir seyi
    >yaparsiniz. Iste bu sekilde, Tipik bir Windows kadar kabiliyetsiz ama
    >preconfigured bir dagitim yapsalar is biter. Ama o zamanda ben kimseye
    >bunu alip kullanin demem bir Linux'cu olarak. Anlayacaginiz, yaman bir
    >celiski. Ama burada Linux'un derdinin, insanlarin gozunu boyayip
    >ceplerini bosaltmak olmadigini dusunursek, dogru yolun insanlari full
    >aksesuar sistemlere yonlendirmek oldugu acikca belli degil mi ?

      Evet bencede sizin dediğiniz gibi ayrıca son kullanıcının olabildiğince yükünü hafifletmek de amaçlardan biri olsa gerek. Zaten sizin gibi profesyonellerin hazır dağıtıma bile ihtiyacı yok kendi için gerekli ve hızlı olan en minimalize konfigürasyonu oluşturacak bilgileri var.

      Herşeyiyle full aksesuar bir dağıtım son kullanıcı için gerçekten büyük bir nimet en basit işlerden en komplex işlere kadar sömürülmediğini hissettirerek halledebilen dağıtımlar gün geçtikçe daha stabilleşiyor daha ergonomikleşiyor. İnsan bir OS dan daha ne isteyebilir ki?

      Bu arada her tür yazınızı zevkle okuyor ve çok şey öğreniyorum.

      Saygı ve sevgiler

      Levent